Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Pompidou. How To Create.
dodano 08.08.2008
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
"How to create", to pytanie, na które butik kreatywny Pompidou odpowiada swoim klientom poprzez nowe inspiracje, niekonwencjonalne materiały i formy wyrazu. "Przepis na Pompidou? Wiemy, jak należy zmierzyć się z rzeczywistością, aby nasze pomysły były realizowane na najwyższym poziomie. Wdrażamy nietypowe rozwiązania, nazwy i strategie" - podsumowuje misję Pompidou Sebastian Wełdycz.
Profil Pompidou, to szeroko rozumiany brand care czyli: identyfikacja i strategia brandu, pozycjonowanie i repozycjonowanie produktu, koncepcje nowych marek i ich wprowadzanie na rynek, keyvisual artwork, kreacja animacyjna, komunikacja on-line, monitoring nowych trendów i zjawisk konsumenckich.
Pompidou stworzyli ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży public relations, marketingowej, kreacyjnej i prepressowej, pracujący wcześniej zarówno w korporacjach, dużych agencjach sieciowych, jak i małych studiach. Funkcję prezesa Pompidou i dyrektora kreatywnego objął Sebastian Wełdycz. W swoje struktury Pompidou włączyło agencję Republiqa. Obecną na rynku od blisko dwóch lat agencję public relations prowadziły Kamila Kosmaczewska i Agata Małysz-Wełdycz. W Pompidou objęły kolejno funkcje: dyrektora działu Public Relations oraz dyrektora działu Client Service.
"Dla Pompidou słowo kreacja łączy w sobie wiele elementów. Kreacja to nie tylko powszechnie rozumiane "projektowanie graficzne". Design zajmuje bardzo ważne miejsce, ale musi powstawać w towarzystwie odpowiedniej strategii, przy dobrym wsparciu PR, pod okiem profesjonalistów swobodnie poruszających się w otoczeniu marki. Te wszystkie elementy są w jakiś sposób od siebie uzależnione, więc muszą być idealnie spójne, uzupełniające się. Tylko w sytuacji, kiedy nasz zespół tworzą specjaliści zarówno z branży PR, marketingowej i kreatywnej, jesteśmy w stanie zapewnić klientowi kompleksową obsługę na najwyższym poziomie" - mówi Sebastian Wełdycz.
W najbliższym czasie Pompidou rozpocznie pierwszą rekrutację.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW