Koszta nie są wysokie - to jednak nie przekonuje ani Radnych Miasta, ani podatników do kolejnej akcji promującej Straż Miejską w Krakowie.
Wizerunek strażników w oczach krakowian daleki jest od poprawnego.
Komendant Straży Miejskiej chce to zmienić i temu właśnie służy nowa, mająca trwać 1 rok kampania „reklamowa” Straży Miejskiej.
W całym mieście pojawiły się już plakaty „Straż Miejska i święty spokój” – strażnicy w aureolach wzbudzają raczej śmiech niż uznanie.
Reklamy te mają pojawić się na tylnych oparciach siedzeń tramwajach na plakatach oraz w telewizorach w autobusach.
Przeciętny krakowianin kojarzy straż z blokadą na kole samochodu - a przecież interwencje drogowe to zaledwie 10 % ich działań.
Za rok można będzie ocenić czy ta kampania odniosła oczekiwany skutek, czy może trzeba kolejnej…
w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video.
Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.