Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
zamknijx
Musisz być zalogowany, żeby ocenić artykuł.
zamknijx
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Ekspansja outletu w Gdańsku

dodano 27.06.2008
Ekspansja outletu w Gdańsku

Znani polscy producenci - odzieżowy Aryton i obuwniczy Nord dołączają do sklepów outletowych w Fashion House Outlet Centre w Gdańsku.


Wzmocnią listę krajowych marek obecnych w centrach wyprzedażowych, w których produkty dostępne są przez cały rok po cenach obniżonych o 30-70 proc. Sklepy polskich firm stanową już ponad połowę spośród wszystkich salonów w outletach w Gdańsku, Piasecznie i Sosnowcu.
Liczba sklepów w centrach Fashion House w Gdańsku, w Piasecznie i w Sosnowcu stale wzrasta. Prócz znanych na całym świecie Nike, Mexx, Wrangler, Vero Moda czy Quicksilver, coraz silniejszą grupę stanowią polskie marki. Krajowi producenci pod względem jakości i oferty są konkurencyjni wobec zagranicznych firm, zaczynają również szukać nowych formuł sprzedaży. Jednym z coraz popularniejszych rozwiązań jest uruchamianie salonów w centrach outletowych.
- Moda na centra typu outlet przyszła do Polski ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej. Wraz z nią w outletach pojawili się zaznajomieni z formułą wyprzedażową właściciele zagranicznych marek. Polscy producenci w obliczu nowego dla nich zjawiska musieli zdecydować, czy otworzyć outletowe punkty, czy poczekać i sprawdzić, jak centra przyjmą się Polsce – mówi Katarzyna Czapran, marketing manager Fashion House Outlet Centre w Gdańsku.
Polskie marki stanowią już ponad połowę ze wszystkich firm obecnych w gdańskim outlecie. Od powstania centrum w 2005 roku ich liczba uległa podwojeniu. Podobnie kształtują się proporcje marek w pozostałych centrach sieci Fashion House. Aktualnie w outlecie w Piasecznie, największym w Polsce centrum tego typu, na ponad 100 sklepów, prawie 60 stanowią krajowe firmy, podczas gdy w 2005 roku było ich zaledwie 16. W Fashion House Sosnowiec po zakończeniu rozbudowy – we wrześniu br. - polskie marki stanowić będą 60 proc. ze wszystkich firm.
- Ostatnio można zauważyć istotną zmianę podejścia polskich producentów do sklepów w centrach outletowych. Wzorem zachodu, zaczynają wydzielać je jako odrębne jednostki biznesowe oraz próbują podnosić standardy operacyjne tych sklepów, dbając o wystrój, wizualizację witryn, zaopatrzenie, obsługę klienta, wszystko na najwyższym poziomie, takim jak w przypadku sklepów tradycyjnych – komentuje Cezary Półtorak, Retail Operations Manager, Fashion House Outlet Centre.
Przykładem mogą być Aryton i Nord, polskie marki uruchamiające właśnie swoje punkty w gdańskim centrum outletowym. Pierwsza z nich poszerza ofertę prestiżowych sklepów dla kobiet, druga, to producent obuwia popularnego również m.in. w Rosji, Kanadzie, Australii i Niemczech.
   Ekspansja outletu w Gdańsku - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: tomasz_albecki
avatar

Opis z moblo.pl
Jeśli zaczynasz mieć wyjebane na coś, to przestaje Cię to kontrolować.
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD tomasz_albecki
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje