Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Polskie e-sklepy nie boją się kryzysu
dodano 28.01.2009
Mimo światowego kryzysu polskie e-sklepy – w tym kolporter.pl – odnotowały wzrost zamówień.
W 2008 roku Amerykanie po raz pierwszy w historii wydali mniej na przedświąteczne zakupy dokonywane w sieci. Podobne spadki omijają jednak Polskę. W listopadzie i grudniu 2008 roku sklepy internetowe kolporter.pl, iperfumy.pl i czerwonamaszyna.pl, zanotowały znaczne wzrosty w porównaniu do roku 2007.
Według firmy comScore, która monitoruje handel w sieci, w okresie od 1 listopada do 23 grudnia 2008 roku, Amerykanie wydali w sklepach internetowych 25,5 miliardów dolarów. Było to o 3% mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy zakupy pochłonęły 26,3 miliardów dolarów. Słabsze wyniki z USA nie pokrywają się jednak z doświadczeniami polskich serwisów e-commerce. Dane jednej z najpopularniejszych w Polsce perfumerii internetowych iperfumy.pl oraz jednego z czołowych polskich serwisów specjalizujących się w sprzedaży prezentów i elementów dekoracyjnych dla domu czerwonamaszyna.pl, pokazują duże wzrosty obrotów i ilości zamówień w okresie przedświątecznym.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Biura Prasowego.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW