Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Red Bird wzbogaca swoją ofertę B2B o nową markę Jansport
dodano 22.07.2007
Lider w segmencie odzieży Premium w kanałach B2B poszerza swoje portfolio o nową markę JanSport. W ofercie dla biznesu znajdziemy nie tylko plecaki, ale również nowocześnie zaprojektowane akcesoria i torby na sprzęt komputerowy
JanSport to uznana na całym świecie marka doświadczonego producenta toreb, plecaków oraz saszetek wykonanych z najlepszej jakości materiałów. Produkty przeznaczone są nie tylko dla osób prowadzących aktywny tryb życia, ale również ceniących wygodę w podróży. JanSport to marka znana na całym świecie już od kilkudziesięciu lat. Swoją popularność zyskała dzięki materiałom z których wykonane są akcesoria, gwarantujące niezawodność podczas użytkowania w każdych warunkach i spełniających wymogi nawet najbardziej wybrednych użytkowników.
Firma VF Polska - część amerykańskiego koncernu VF Corporation właściciela takich marek jak Wrangler czy Lee – podpisała umowę partnerską z Red Bird na dystrybucję produktów JanSport w segmencie B2B. Oferta dla klientów biznesowych to nie tylko najwyższej jakości produkty w hurtowej cenie to również proces ich dostosowywania do indywidualnych potrzeb. Haftowanie i nadrukowywanie elementów graficznych takich jak loga i inne elementy wizerunkowe pozwalają firmom z sklepowych produktów, zrobić unikalne wizytówki firmy dla klientów, pracowników i kontrahentów. Red Bird ma w swojej ofercie już 13 różnych marek m.in. Jackpot, Puma, Camel, Timberland, Cottonfield czy akcesoria Pacsafe.
„Red Bird stara się dostarczać swoim klientom odzież, która będzie spełniała najwyższe wymogi. Polskim firmom nie chodzi już o tanie koszulki, a o ubiór, który stanie się żywą wizytówką firmy oraz odpowiednim prezentem dla klientów czy kontrahentów. Nasi klienci wykorzystują nasze produkty do bardzo różnych celów – od uniformów pracowniczych po ekskluzywne prezenty dla menedżerów z którymi współpracują. Jestem przekonany, że nowa oferta poszerzona o JanSport będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem.” - mówi Arkadiusz Majewski właściciel firmy Red Bird.
W Polsce powoli zarysowuje się tendencja do odchodzenia od tanich i kiepskiej jakości upominków BTL na rzecz prawdziwych narzędzi do budowania trwałych relacji z klientem – jakimi są produkty o odpowiedniej jakości. Do niedawna na polskim rynku królowały tanie chińskie wyroby m.in. koszulki, które wytrzymywały maksymalnie jedno pranie. Obecnie w związku ze wzrostem gospodarczym wiele firm znacznie większą wagę przywiązuje do tego na czym widnieje ich logo. Tym samym segment premium jeśli chodzi o odzież promocyjną i inne upominki BTL rozwija się bardzo szybko.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW