Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Zakupy niczym seks?
dodano 19.02.2009
Seks, polowanie i słodycze. To do nich najczęściej porównywali zakupy uczestnicy walentynkowego konkursu internetowej porównywarki cen Okazje.info. Dokończenie zdania: Zakupy są jak... było jednym z konkursowych zadań.
- Konkursowy odzew przeszedł nasze oczekiwania. Już pierwszego dnia otrzymaliśmy ponad 120 zgłoszeń. Niemal połowa uczestników konkursu porównała zakupy do seksu – czegoś co przynosi zadowolenie, dreszczyk emocji i satysfakcję. Wygrało zdecydowanie walentynkowe hasło: Zakupy są jak miłość, trzeba mieć dużo cierpliwości – mówi Milena Bakalarz, PR&Marketing Assistant porównywarki Okazje.info.
Na dalszych miejscach pośród najczęstszych porównań znalazły się: polowanie, podróże (Zakupy są jak podróże w nieznane, nie wiadomo dokąd się trafi i z czym się wróci...), oraz słodycze. Jak wynika z danych porównywarki, panowie najczęściej porównują zakupy do kobiet. I wcale nie stronią od chodzenia po sklepach. Zakupy są jak dziewczyna, szybko można je pokochać – napisał Pabllooo19. Złośliwie o damskich zakupach wypowiadały się same zainteresowane: Zakupy są jak kobieta: nieobliczalne, zmienne i najczęściej drogie (Marza23).
Popularne porównania miłosne miały bardzo różnorodny charakter – dla jednych zakupy są jak randka, dla innych jak związek Dody i Radka Majdana. Nie zabrakło też sceptycznych wypowiedzi dotyczących związku zakupów i portfela (Zakupy są jak kąpiel - zawsze wychodzisz spłukany – monikar).
W nadesłanych na konkurs odpowiedziach odbija się też polska popkultura – dla niektórych życie bez zakupów jest jak Klan bez Rysia i serial bez Kożuchowskiej. Więcej konkursowych odpowiedzi można przeczytać na blogu Okazje.info.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW