Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Reklamy świetlne przyszloscią bilbordów
dodano 23.03.2009
Czy reklamy świetlne zastąpią popularne w Polsce bilbordy? W Stanach wkład finansowy reklamodawców w reklamach świetlnych wynosi 80%.
W dzisiejszych czasach ,gdy ludzkość staje się niewolnikiem elektryczności czas abyśmy się zastanowili czy jest to plus w stronę ochrony środowiska? Codziennie są niszczone lasy, do produkcji papieru który jest potem wykorzystywany w produkcji gazet i ulotek. Za oceanem rozwiązanie jest bardzo blisko gdyż 80% rynku reklamowego to TV oraz reklamy świetlne. W Europie moda na telebimy zaczęła się w latach 90. W Polsce dopiero ten sektor się rozwija. Według danych statystycznych w USA reklamy świetlne będą wynosiły 96% wszystkich reklam a w Polsce 60% . Jest to duże zróżnicowanie jeśli chodzi o rozwój technologiczny oraz marketingowy obu krajów. Nie ma co się dziwic gdyz w Polsce jest zaledwie pare firm oferujących telebimy a jesli chodzi o informacje lub fora to zaledwie jedno forum na którym mozna porozmawiać i sie dowiedzieć cos więcej na temat rozwiązań prawnych które obowiązuja w Polsce.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ