Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
zamknijx
Musisz być zalogowany, żeby ocenić artykuł.
zamknijx
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Ruszył oficjalny serwis Coke Live Music Festival 2008

dodano 08.07.2008
Ruszył oficjalny serwis Coke Live Music Festival 2008

Powstał specjalny serwis www.clmf.pl dedykowany Coke Live Music Festival (CLMF), jednemu z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce.


Serwis Coke Live Music Festival powstał z myślą o fanach muzyki i wszystkich tych, którzy planują odwiedzić Kraków w dniach 22-23 sierpnia br. i uczestniczyć w tym wielkim muzycznym wydarzeniu. Zawiera on aktualne infomacje związane z festiwalem, zwłaszcza o gwiazdach tegorocznej edycji CLMF, informacje o punktach sprzedaży biletów, festiwalowe tapety do ściągnięcia na telefon komórkowy i komputer, a także relacje fotograficzne z poprzednich edycji festiwalu. Na stronie jest również miejsce na pozostawienie własnych komentarzy i wymianę opinii między użytkownikami. Serwis zawiera także informacje dla dziennikarzy o tym, jak mogą uzyskać akredytację na CLMF 2008.
Serwis został wyposażony w niezbędny przewodnik po Krakowie, ułatwiający festiwalowiczom z całej Polski i świata poruszanie się po mieście - informacje o komunikacji miejskiej, możliwościach zakwaterowania, punktach depozytowych, mapy i wiele ciekawostek o Krakowie. Tym samym serwis stanowi świetną promocję dla samego miasta.
Ponadto na zlecenie Coca-Cola Poland Services K2 zajęło się opracowaniem mechanizmu promocji loterii muzycznej dostępnej pod adresem www.coke.pl/clmf/. Loterię przygotowano specjalnie z okazji festiwalu. Codziennie do wygrania jest 10 podwójnych pakietów wyjazdowych na CLMF 2008 oraz telefon muzyczny Samsung F300.
Co jeszcze ciekawego przygotowano dla Internautów? Serwis www.coke.pl/clmf został wzbogacony o moduł tzw. kontrolera muzyki, tematycznie związany z festiwalem, pozwalający na indywidualne dopasowanie rodzaju muzyki dla tła dźwiękowego. Ponadto w ramach ubarwienia czasu wprowadzono niezobowiązującą grę, której bohaterami są rysunkowe postaci związane z kampanią wizerunkową festiwalu.
Loterii towarzyszy kampania w Internecie, w ramach której K2 zrealizowało kreacje banerowe i projekty mailingu.
Współpraca Coca-Cola Poland Services z K2 Internet trwa od 2003 r. Obecnie K2 kompleksowo obsługuje wszystkie marki firmy, w tym m.in. Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Burn, Powerade, Kropla Beskidu.
wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: tomasz_albecki
avatar

Opis z moblo.pl
Zapomniu o mnie kłamiąc, że się serca nie połamią.
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD tomasz_albecki
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje