Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
F1 dzięki ING Explains bez tajemnic
dodano 05.08.2008
ING uruchamia „ING Explains” – serię krótkich filmów, dzięki którym fani Formuły 1 otrzymują dostęp do świata swojego ulubionego sportu i zespołu ING Renault F1. Co czeka fanów F1 - zdradza Piotr Utrata, rzecznik ING Banku Śląskiego.
Skąd pomysł na filmiki o formule 1?
Jako czołowy sponsor F1 chcemy przybliżać naszym klientom fascynujący świat tego sportu. W zeszłym roku w ramach „ING Explains”, na stronie www.f1.ing.pl publikowaliśmy teksty opisujące tematy związane z f1, zespołem, bolidem. Ponieważ cieszyły się one dużym zainteresowaniem, w tym roku postanowiliśmy poszerzyć formułę projektu o filmy. Dzięki temu możemy w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób pokazywać kulisy F1.
Co będziemy mieli okazję w nich zobaczyć?
W drugiej serii zobaczymy drugą część filmu – Praca w F1. Co do reszty – nie mogę w tej chwili zdradzić szczegółów, ale na pewno znowu pokażemy świat F1 od kuchni.
„ING Explains” debiutuje trzema filmami o długości trzech minut każdy. Kolejne trzy filmy będą miały premierę wczesną jesienią tego roku. Kiedy będziemy mogli zobaczyć następne?
Mamy nadzieję, że filmy o F1 będą się cieszyły zainteresowaniem fanów i miłośników tego sportu. Jeśli tylko będzie zapotrzebowanie - będziemy myśleć o dalszych odcinkach.
Czy zamierzacie ciągnąć dalej temat formuły i przybliżać polskim klientom banku? Przyznajmy, że dotychczas w mediach królowało BMW...
Grupa ING jest sponsorem Formuły1 od listopada 2006 roku. Podpisano wtedy trzyletnią umowę sponsoringową pomiędzy Grupą ING i Zespołem Renault F1, który od tego czasu nazywa się „ING Renault F1 Team”. Wraz z objęciem sponsoringiem tytularnym Grand Prix Węgier w 2008 roku, Grupa ING potwierdziła zarówno swoje zaangażowanie w Formułę 1, jak też swoją pozycję jednego z wiodących sponsorów tego sportu.
Obecnie jesteśmy czołowym sponsorem F1. Zarówno wspieramy branding na torze wyścigowym, jak i kontynuujemy sponsoring Zespołu ING Renault F1. Eksponując nasz branding liczącej ponad 850 milionów osób publiczności F1 oraz będąc obecni w 15 z 17 krajów goszczących Grand Prix, zwiększamy rozpoznawalność globalnej marki ING.
Skuteczność realizowanej strategii potwierdzają wyniki niezależnego badania przeprowadzonego wśród 16 000 osób w 32 krajach. Pokazują one, że w 2007 roku Formuła 1 wpłynęła na wzrost globalnej świadomości marki ING oraz przyczyniła się do spójnego i pozytywnego postrzegania firmy.
Grupa ING w ramach swojego zaangażowania w F1 pokazuje kulisy tego sportu także w Polsce. Do 7 sierpnia nasi Klienci mogą wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są wyjazd na Grand Prix Włoch oraz spotkanie z członkiem Zespołu ING Renault F1, Fernando Alonso. W zeszłym roku w Polsce gościł Heikki Kovaleinen a w Warszawie odbyło się Roadshow. Szczególną okazją do promowania naszej marki w Polsce jest także wyścig Grand Prix na Węgrzech. Bogate informacje i materiały na temat świata Formuły 1 znajdują się na specjalnie przygotowanej dla polskich kibiców stronie www.f1.ing.pl. Co ponadto przygotowaliśmy dla polskich fanów F1 w tym sezonie, nie możemy jeszcze zdradzić.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW