Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Jak wyglądał twój najpiękniejszy...

dodano 12.12.2007
Jak wyglądał twój najpiękniejszy...

Na to pytanie, za pomocą pióra odpowiedziało 4 tysiące gimnazjalistów. Wzięli oni udział w V edycji Kampanii Ładnego Pisania, organizowanej wspólnie przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości oraz markę Parker.


Podczas konferencji podsumowującej poznamy najpiękniejszy dzień z życia piosenkarki Ani Dąbrowskiej, dowiemy się jak wygląda profesjonalna analiza grafologiczna oraz zobaczymy prawdziwą kaligrafię na żywo. Na konferencji obecni będą również m.in. Krystyna Bochenek, Marszałek Senatu, Katarzyna Grochola, znana pisarka, Andrzej Pągowski, znany artysta, Andrzej Blikle, miłośnik piór i przedsiębiorca. Konferencję poprowadzi Katarzyna Dowbor. Konferencja odbędzie się 11 grudnia (wtorek) o godz. 12.00 w Pałacu Kultury i Nauki, sala im. Kruczkowskiego.

Podczas konferencji nagrodzeni zostaną finaliści konkursu. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma czek na 3 tysiące złotych oraz tytuł Najładniej Piszącego Gimnazjalisty. Ania Dąbrowska, ambasador tegorocznej kampanii, zwierzy się uczestnikom konferencji ze swego najpiękniejszego dnia w życiu. Poznamy również opinię profesjonalnego grafologa na temat charakteru pisma popularnej piosenkarki. Uczestnicy konkursu najczęściej pisali o swoich pierwszych zauroczeniach, przemyśleniach egzystencjonalnych, narodzinach swojego rodzeństwa, problemach zdrowotnych w rodzinie, podróżach mówi Monika Leszczyńska, project manager kampanii.

Ideą Kampanii jest zwrócenie uwagi na dbałość o charakter pisma oraz propagowanie zwyczaju pisania wiecznym piórem. Jednym z elementów Kampanii jest Konkurs Ładnego Pisania skierowany do gimnazjalistów. W tym roku ich zadaniem było napisanie na gładkim, białym papierze bez linii pomocniczych, za pomocą wiecznego pióra wypracowania opisującego najpiękniejszy dzień w ich życiu. Prace oceniane zostały przez Kapitułę Konkursu w skład której weszli wybitni specjaliści od języka polskiego i piór. Elementem kampanii jest również Podręcznik Ładnego Pisania.

Konkurs Ładnego Pisania został zainicjowany w 2003 roku przez firmę Sanford Polska producenta piór marki Parker. Od 2006 Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości angażują się w organizację Kampanii. Zawsze chętnie angażujemy się w działania których celem jest rozwój, a z pewnością ładne pisanie rozwija, m.in. wyobraźnię mówi Dariusz Żuk, prezes AIP.

Patronat nad konkursem objęła Komisja Edukacji Nauki i Młodzieży Sejmu RP, Komisja Kultury i Środków Przekazu Senatu RP, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Rada Języka Polskiego przy Prezydium PAN, Związek Nauczycielstwa Polskiego oraz Polski Klub Miłośników i Kolekcjonerów Piór, Wydział Grafiki ASP w Warszawie i Wydział Polonistyki UW oraz Muzeum Drukarstwa. Partnerem akcji jest firma Parker, produkująca od niemal 120 lat ekskluzywne pióra wieczne.

wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: tomasz_albecki
avatar

Opis z moblo.pl
Zapomniu o mnie kłamiąc, że się serca nie połamią.
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD tomasz_albecki
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje