Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
A po 69…ubierz się w dziewictwo
dodano 10.03.2008
Kraków. Miejski autobus. Godziny szczytu – ścisk, tłok, brak tlenu. Ludzie trzymają się siebie nawzajem, choć wszystkie uchwyty wolne. Tak, te uchwyty. Z hasłem reklamowym: "Dziewice, ręka w górę!".
Pomijając obrazę katolicyzmu, pomijając reklamowanie seksu oralnego, pomijając w ogóle wszystko – do czego Artman pije? Zdaje się, że krzywe spojrzenie na kwestię dziewictwa jest reakcją na swoistą modę na dziewictwo, jaka panuje wśród polskiej młodzieży. Coraz więcej młodych rezygnuje z seksu przedmałżeńskiego i chce zachować czystość jak najdłużej. I myli się ten, kto sądzi, że odwołują się tylko do szóstego przykazania. Jest masa nastolatków, którzy uświadomili sobie, jak wielkim skarbem jest dla nich dziewictwo i że wcale nie mają ochoty tego skarbu nikomu oddawać, a przynajmniej nie teraz. – To sprawia, że szanuję samą siebie i szanują mnie inni – wypowiada się na jednym z for internetowych Dheryl. – Głodnemu lepiej smakuje! – dodaje żartobliwie kociaczekOna. A Przemek przeprowadza ekonomiczną kalkulację: - Oszczędza się na kondonach, nerwach związanych z kalendarzykiem a przede wszystkim spowiedź krócej trwa! Kontrargumenty ciężko przetaczać. Dla ich oponentów sprawa jest oczywiste – seks jest dla ludzi, jest przyjemny, po co się ograniczać? Jasne jak słońce.
Firma twierdzi, że skoro cnota jest sexy i pobudza kreatywnie, to dziewictwo jest bardzo pożądane - tak samo jak ich ciuchy. Z taką tezą dyskutować się nie da. W reklamie liczy się produkt, a nie sposób, w jaki się go reklamuje. A że przy okazji Artman lansuje to, co jednych gorszy, innych kręci (seks oralny) i to, co dla pierwszych jest chlubą, a dla drugich oznaką zacofania (dziewictwo) – cóż, podobno wszystkie drogi są dobre, jeno niektóre ślepe.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW