Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

INTERNETOWA PROMOCJA I REKLAMA DLA BRANŻY HOTELERSKIEJ

dodano 25.05.2010
INTERNETOWA PROMOCJA I REKLAMA DLA BRANŻY HOTELERSKIEJ

Tekst przeznaczony jest dla osób, które chciałyby zaprezentować swój obiekt zgodnie ze standardami obowiązującymi w mediach elektronicznych. Jest to zestaw gotowych propozycji wraz z opisem i znaczeniem.


1.Propozycja pierwsza – WIRTUALNE WYCIECZKI.
Wirtualna wycieczka jest obecnie najbardziej efektywną i atrakcyjną pozycją na liście metod przekazywania informacji o promowanym obiekcie. Jest to system połączonych ze sobą zdjęć wykonanych w taki sposób by w pełni oddać perspektywę i głębię pomieszczeń i przestrzeni. Specjalistyczne oprogramowanie tworzy interaktywną prezentację, która pokazuje pełne 360 stopni w każdym kierunku włączając w to zarówno spód, jak i górę. Przenosi to osobę oglądającą taki przekaz do obiektu, bez odrywania jej od komputera, a to stwarza możliwość przykucia uwagi i zainteresowania potencjalnego Klienta w najważniejszym momencie – podejmowania decyzji. Jak wiadomo im dłużej dana osoba będzie obcowała wśród przekazów reklamowych tym większa jest szansa, że go zainteresujemy – dlatego użytkownik ma możliwość swobodnego poruszania się po pomieszczeniach, zbliżania i oddalania, płynnego przechodzenia do innych zdefiniowanych miejsc.
Urozmaicenia takiej prezentacji są nieograniczone, mogą to być zarówno „żywi” aktorzy poruszający się po prezentacji, jak i głos lektora opowiadający o atrakcjach i ważnych informacjach. Towarzyszyć temu może muzyka i odgłos poszczególnych elementów widocznych na prezentacji. Technika obecnie umożliwia nawet włączanie elementów wideo do takich prezentacji.
2.Opcja druga – ZDJĘCIA Z WYSOKOŚCI
Inna perspektywa zawsze przykuwa uwagę odbiorcy. Jeśli umożliwmy mu oglądanie otoczenia z wysokości np. 15 metrów, z całą pewnością możemy liczyć na jego zainteresowanie. Wysokość to nie tylko nietypowe ujęcie w fotografii, to także możliwość pokazania miejsc docelowych w kontekście całego otoczenia. Zdjęcia z wysokości stwarzają niewątpliwie nowe możliwości.
3.Opcja trzecia – STRONY INTERNETOWE
Strona internetowa jest nieodzownym nośnikiem informacji. Jest jak nasza prywatna gazeta, którą dystrybuujemy do niemal nieograniczonej liczby adresatów. Jak w każdej gazecie, tak i na naszej stronie umieszczamy treści praktyczne i promocyjne, niekiedy są one tożsame. Projektowanie stron internetowych oferuje wiele firm, a zatem dostajemy bardzo bogaty wachlarz możliwości wizualnych i pomysłów na promowanie marki lub miejsca. Dzięki stronie www docieramy do odbiorców z własnym przekazem, możemy informować o wszelkich nowościach, zmianach i promocjach w dowolnym momencie. Dajemy również kolejne możliwość kontaktu i zbierania opinii obecnych i przyszłych Klientów.
   INTERNETOWA PROMOCJA I REKLAMA DLA BRANŻY HOTELERSKIEJ - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: rafalwojaczek
avatar

O mnie
W serwisie od:
25.05.2010
Dodaj do znajomych

 
INNE OD rafalwojaczek
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje