Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
INTERNETOWA PROMOCJA I REKLAMA DLA BRANŻY HOTELERSKIEJ
dodano 25.05.2010
Tekst przeznaczony jest dla osób, które chciałyby zaprezentować swój obiekt zgodnie ze standardami obowiązującymi w mediach elektronicznych. Jest to zestaw gotowych propozycji wraz z opisem i znaczeniem.
1.Propozycja pierwsza – WIRTUALNE WYCIECZKI.
Wirtualna wycieczka jest obecnie najbardziej efektywną i atrakcyjną pozycją na liście metod przekazywania informacji o promowanym obiekcie. Jest to system połączonych ze sobą zdjęć wykonanych w taki sposób by w pełni oddać perspektywę i głębię pomieszczeń i przestrzeni. Specjalistyczne oprogramowanie tworzy interaktywną prezentację, która pokazuje pełne 360 stopni w każdym kierunku włączając w to zarówno spód, jak i górę. Przenosi to osobę oglądającą taki przekaz do obiektu, bez odrywania jej od komputera, a to stwarza możliwość przykucia uwagi i zainteresowania potencjalnego Klienta w najważniejszym momencie – podejmowania decyzji. Jak wiadomo im dłużej dana osoba będzie obcowała wśród przekazów reklamowych tym większa jest szansa, że go zainteresujemy – dlatego użytkownik ma możliwość swobodnego poruszania się po pomieszczeniach, zbliżania i oddalania, płynnego przechodzenia do innych zdefiniowanych miejsc.
Urozmaicenia takiej prezentacji są nieograniczone, mogą to być zarówno „żywi” aktorzy poruszający się po prezentacji, jak i głos lektora opowiadający o atrakcjach i ważnych informacjach. Towarzyszyć temu może muzyka i odgłos poszczególnych elementów widocznych na prezentacji. Technika obecnie umożliwia nawet włączanie elementów wideo do takich prezentacji.
2.Opcja druga – ZDJĘCIA Z WYSOKOŚCI
Inna perspektywa zawsze przykuwa uwagę odbiorcy. Jeśli umożliwmy mu oglądanie otoczenia z wysokości np. 15 metrów, z całą pewnością możemy liczyć na jego zainteresowanie. Wysokość to nie tylko nietypowe ujęcie w fotografii, to także możliwość pokazania miejsc docelowych w kontekście całego otoczenia. Zdjęcia z wysokości stwarzają niewątpliwie nowe możliwości.
3.Opcja trzecia – STRONY INTERNETOWE
Strona internetowa jest nieodzownym nośnikiem informacji. Jest jak nasza prywatna gazeta, którą dystrybuujemy do niemal nieograniczonej liczby adresatów. Jak w każdej gazecie, tak i na naszej stronie umieszczamy treści praktyczne i promocyjne, niekiedy są one tożsame. Projektowanie stron internetowych oferuje wiele firm, a zatem dostajemy bardzo bogaty wachlarz możliwości wizualnych i pomysłów na promowanie marki lub miejsca. Dzięki stronie www docieramy do odbiorców z własnym przekazem, możemy informować o wszelkich nowościach, zmianach i promocjach w dowolnym momencie. Dajemy również kolejne możliwość kontaktu i zbierania opinii obecnych i przyszłych Klientów.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW