Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Call trading to przyszłość w sprzedaży

dodano 12.06.2010
Call trading to przyszłość w sprzedaży

Firmy telesprzedażowe liczą na to, że w skali roku sprzedaż przez telefon będzie rosła szybciej niż przez internet. Tempo wzrostu będzie zależeć od tego, jak szybko liderzy rynku detalicznego dostrzegą potencjał tego kanału sprzedaży.


Czas to pieniądz. Detaliści, którzy dotychczas wykorzystywali tradycyjne metody dystrybucji - salony sprzedaży, centra handlowe, megastore’y korzystając z kanału call trading mogą szybko zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Umożliwiają im to firmy telesprzedażowe, które posiadają gotowe do wdrożenia struktury dystrybucji produktów.
Bez bariery wejścia. Call trading jest atrakcyjny, ponieważ próg wejścia do tego kanału jest o wiele niższy niż koszt budowy własnego systemu dystrybucji. „Firmy, których towary sprzedajemy nie ponoszą kosztów związanych z uruchomieniem nowego kanału sprzedaży, nie wymagamy od nich żadnych nakładów finansowych. Wszystkie koszty wdrożenia bierzemy na siebie” – mówi Jarosław Stępkowski, dyrektor działu handlowego firmy CTDP, lidera telesprzedaży w Polsce, a przy okazji laureata tegorocznej Gazeli Biznesu z imponującym wzrostem przychodu ze sprzedaży o 1919 % w latach 2006-2008.

.

Masowy i atrakcyjny produkt. Kluczem do sukcesu jest dobrze skonstruowana oferta. Produkt powinien być atrakcyjny dla szerokiej grupy odbiorców. Tak jak na przykład komputer osobisty. „Przygotowując ofertę na notebooki zadbaliśmy o ich atrakcyjną konfigurację, która daje nam przewagę nad konkurencją i decyduje o atrakcyjności oferty. Dzięki temu sprzedaliśmy już ponad 30 tys. komputerów osobistych” – dodaje Jarosław Stępkowski.
Uniwersalny kanał sprzedaży. Dodatkowym atutem call trading jest także elastyczność w generowaniu nowych produktów. Cała infrastruktura pozwala na szybkie wprowadzenie dowolnego produktu do sprzedaży oraz jego zmianę na inny w ciągu kilku dni. Za sprawą tego możliwa jest sprzedaż zarówno wycieczek zagranicznych, telefonów komórkowych czy ubezpieczeń.
100 tysięcy klientów. Call trading to nie tylko realna szansa na zwiększenie sprzedaży, ale także wygodne rozwiązanie dla klientów. Mogą oni w prosty sposób dokonać zakupu w domu, uzyskując przy tym wszelkie informacje na temat produktu, szybkie jego kredytowanie, a także kompleksową obsługę serwisową. Producenci i dystrybutorzy posiadający w ofercie produkt o masowym zastosowaniu, taki jak np. telewizory 3D, mogą dotrzeć do 100 tysięcy potencjalnych klientów w ciągu jednego dnia. „Klienci, którym składamy ofertę nie są przypadkowi, ponieważ korzystamy z profilowanych baz danych. Dzięki temu docieramy do ściśle określonej grupy ludzi, najbardziej zainteresowanych ofertą” – mówi Jarosław Stępkowski.
   Call trading to przyszłość w sprzedaży - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: m.kaczmarek
avatar

O mnie
W serwisie od:
12.06.2010
Dodaj do znajomych

 
INNE OD m.kaczmarek
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje