Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Raport „Kobieta Frescato”

Autor: atwcom
dodano 07.07.2010
Raport „Kobieta Frescato”

Styl życia współczesnej kobiety niejednokrotnie warunkuje formę wybieranego przez nią wypoczynku, zainteresowań, jak również może mieć pewien wpływ na jej preferencje smakowe.


W sezonie letnim możemy oczekiwać, że mimo intensywnego trybu życia większość Polek znajdzie czas na ulubione formy wakacyjnego wypoczynku. W tym czasie poznawanie kultur oraz lokalnych potraw staje się nieodzowną częścią planu urlopu i często owocuje wprowadzeniem na stałe do domowego menu nowych smaków, które są przywożone z wakacyjnych podróży. Spośród ankietowanych 28,77% deklaruje, że stara się w większości wybierać na wakacyjny pobyt inne miejsca niż w latach poprzednich.1 19,39% badanych zgadza się ze stwierdzeniem, że na wakacjach tylko plażuje, podczas gdy 42,07% szuka bardziej aktywnych form wypoczynku. Natomiast 47,27% twierdzi, że przyjemność daje im robienie zakupów.1

Dla prawie połowy ankietowanych kobiet okazuje się, że bardzo ważne jest, aby w wolnym czasie móc spotykać się z przyjaciółmi.1 W okresie letnim na tego typu spotkania jest wybierany np. lunch na świeżym powietrzu, piknik, grill lub przyjęcie w ogrodzie. 56,81% dobrze się bawi na imprezach w domu.1 Takie formy wypoczynku warunkują dobór odpowiednich napojów zarówno chłodzących jak i orzeźwiających. W takiej sytuacji mieszkańcy zachodniej i południowej Europy często decydują się na wina z gatunku orzeźwiających, które ze względu na niższą niż standardowa zawartość alkoholu pozwalają traktować je jako lekki drink podawany w sposób schłodzony, tym samym doskonały na letnie upały.

Preferencje smakowe, a rynek wina

Preferencje smakowe Polaków w ciągu ostatnich lat zaczęły ulegać zmianom. Coraz częściej wybieramy lekkie, urozmaicone potrawy z międzynarodowych kuchni, a spośród alkoholi decydujemy się na wino. Tendencja ta jest dobrze widoczna w rosnącym poziomie sprzedaży win na polskim rynku. Obecnie udział win w rynku alkoholowym to 3,4% z utrzymującą się tendencją wzrostową.2 Według ekspertów trend wzrostowy powinien się utrzymać, a rynek win w Polsce wciąż czeka duży potencjał rozwojowy, zwłaszcza porównując go z rynkami krajów zachodniej Europy. Z pewnością sytuacja, w której coraz częściej wybieramy wino niż inny alkohol, wiąże się ze zmianą stylu życia jaki prowadzimy oraz formami spędzania wolnego czasu. Widoczna jest również większa otwartość na nowe smaki - spośród ankietowanych 50,72% deklaruje, że lubi próbować nowe produkty żywnościowe.1
   Raport „Kobieta Frescato” - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: atwcom
avatar

O mnie
W serwisie od:
09.10.2009
Dodaj do znajomych

 
INNE OD atwcom
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje