Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Czy nikt nie zbiera już znaczków?

Autor: g.skuza
dodano 26.08.2008
Czy nikt nie zbiera już znaczków?

Nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem znaczek pocztowy. Maila za to sprawdzałem 5 minut temu. Tradycyjna korespondencja powoli odchodzi w przeszłość. Zastępuje ją komunikacja poprzez pocztę elektroniczną. Czy nikt nie zbiera już znaczków?


Poczta elektroniczna dla wielu milionów ludzi na całym świecie stanowi podstawowe narzędzie komunikacji. Dla marketerów często stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamy. Nie dziwne więc, że moda na mailingi dotarła również do Polski.


W technice liczy się człowiek
Na naszym rynku pojawiły się systemy umożliwiające kompleksowe zarządzanie kampaniami mailingowymi. W branży zaczyna być coraz większa konkurencja. Należy jednak zwrócić uwagę, że same narzędzia tutaj nie wystarczą. Dają efekt synergii dopiero po zebraniu odpowiedniej bazy e-mail oraz odpowiednim zaplanowaniu kampanii.


Kto ma to zrobić?
Agencje interaktywne i internetowe domy mediowe często proponują klientom zastosowanie e-mail marketingu w toku prowadzenia kampanii internetowych?
To proste – mailing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamy online. Kampanie prowadzone z wykorzystaniem e-mail marketingu często są rozliczane w modelu CPL – Cost Per Lead. Ten system rozliczeń jest coraz częściej wybierany przez klientów. Agencja w tym wypadku pobiera jedynie prowizję za konkretne efekty podejmowanych działań. Pozwala to wnioskować, że efektywność e-mail marketingu stale utrzymuje się na wysokim poziomie.


Kto to czyta?
Trudno znaleźć wśród internautów osobę, która choć raz nie przeczytała maila reklamowego lub nie zapoznała się z treścią newslettera. Mailing daje duże możliwości dostosowywania struktury grupy docelowej. W przypadku form reklamowych tego typu odpowiednie sformułowanie treści i zawartego w niej przekazu, mają kluczowe znaczenie. To między innymi spowodowało większą specjalizację w gronie zawodowych copywriterów. Część z nich skupiła się na realizacji wyłącznie projektów interaktywnych. Ich zasadniczą część zajmują właśnie mailingi.


Tradycyjna czy elektroniczna?
Odpowiedź jest prosta. Elektroniczna. Dlaczego? Bo nie strajkuje.
   Czy nikt nie zbiera już znaczków? - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: g.skuza
avatar

O mnie
W serwisie od:
26.08.2008
Dodaj do znajomych

 
INNE OD g.skuza
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje