Znaleziono 147 podobnych artykułów
dla "Ile jest warta Twoja marka? Dlaczego warto wyceniać marki?"
Vanberg Systems - dostawca zintegrowanego rozwiązania telekomunikacyjnego, który zadebiutował na polskim rynku w ramach grupy Aiton Caldwell - nawiązał współpracę z C&C Partners Telecom, wyłącznym dystrybutorem telefonów i systemów Polycom KIR
ThePortal 2 to następca CMS'a ThePortal, który przechowywał dane w plikach tekstowych. Nowa wersja zmieniła koncepcję działania. Dane przechowywane są w bazie danych MySQL. Dzięki temu CMS jest bardziej bezpieczny.
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
Dynamiczne pomorskie przedsiębiorstwa - 31 lipca (czwartek), godz. 10:00, Polska Filharmonia Bałtycka na Ołowiance w Gdańsku.
Od kilku dni mieszkańcy Krakowa i okolic mogą korzystać z usług medycznych Medicover w nowo otwartym Centrum Medicover, zlokalizowanym przy ulicy Bora Komorowskiego.
dodano: 07.03.2010 przez
jakub_sadowski
| TAGI: firma, klient, lojalność kliencka, programy lojalnościowe
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby konsumenckie względem usługodawców i „głód” tychże konsumentów, powodowany ogromną możliwością wyboru w każdej praktycznie dziedzinie, warto wziąć pod lupę działania firm względem budowania lojalności klientów.
Zarządy firm czy też organizacji, tak rządowych jak i pozarządowych powinny sobie wreszcie uświadomić, że czynnikiem najsilniej motywującym ludzi w pracy jest dobra atmosfera pracy.
Nie wiesz jak umiejętnie zarządzać? Naucz się dzięki „Mistyce przywództwa”.
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW