Znaleziono 147 podobnych artykułów
dla "Ile jest warta Twoja marka? Dlaczego warto wyceniać marki?"
Internauci chcą mieć możliwość rezerwacji usług przez internet. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Agencję Interaktywną Binti.pl.
Spróbuję zacząć Wielki Post religijnie, ale będzie też o biznesie. Zdarza mi się, że jestem oskarżany, że zbyt pozytywnie wypowiadam się o ludziach biznesu. W domyśle: ksiądz raczej powinien współczuć maluczkim!
Zapewne nie jestem odosobniony w zmaganiu się z jednym z podstawowych problemów inwestora. Jaka ilość spółek jest odpowiednia? Przy zbyt małej dywersyfikacji rośnie ryzyko. Zbyt duża natomiast, rozmywa potencjalny zysk.
Obecnie notujemy w Polsce najwyższe tempo wzrostu cen od 10 lat – w maju poziom inflacji osiągnął poziom 5%. Tymczasem tylko 4 z 32 lokat założonych rok temu ochroniło przed nią zainwestowany kapitał.
Możecie mieć, robić lub być, kimkolwiek... chcecie.
O marketingu sieciowym i wielopoziomowym słów kilka...
Internet jest najprężniej i najdynamiczniej rozwijającą się przestrzenią komunikacyjną na świecie. Już nie tylko największe firmy zaznaczają swoją obecność online, ale również mikro podmioty gospodarcze posiadają adres Word Wide Web.
W szerszej perspektywie oszczędności surowców są sprawą wszystkich krajów, nas wszystkich.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW