Znaleziono 119 podobnych artykułów
dla "Pod jaką marką wprowadzać nowe oferty?"
Wydatki świąteczne i bardzo wysokie koszty utrzymania, jakie przynosi zima sprawiają, że w tym okresie z portfela może ubyć co najmniej kilkaset, a nawet kilka tysięcy złotych więcej niż w pozostałych miesiącach.
Analiza fundamentalna umożliwia osiąganie ponadprzeciętnych wyników inwestycyjnych. Oczywiście, jak w każdej innej dziedzinie, aby osiągnąć sukces, należy ciągle zgłębiać swoją wiedzę.
W dzisiejszych czasach, aby zaistnieć na rynku i stać się rozpoznawalną wśród potencjalnych klientów marką należy sięgnąć po coś więcej niż sam marketing. Niniejszą bronią jest wykorzystanie turystyki biznesowej.
ETIOPIA. Ponad dwustu członków plemion Mursi, Suri i Bodi zostało aresztowanych i uwięzionych za eksponowanie sprzeciwu wobec budowy tamy Gible III i zaboru ziem plemiennych.
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Galeria Bawełnianka podpisała umowę z Condizione health & fitness. Tym samym w bełchatowskim centrum handlowo-rozrywkowym w 2012 roku będzie można korzystać z profesjonalnej siłowni i klubu fitness.
Po raz pierwszy zostały przyznane wyróżnienia w 10 kategoriach rankingu TOP 10 dla najbardziej przedsiębiorczych osób w kraju.
Pewna znana firma, zajmująca się handlem detalicznym odzieżą od dłuższego czasu ogłasza się w prasie, poszukując pracowników na różne stanowiska. Sądząc z rozmachu z jakim to czyni, zapewne efekt tej akcji jest łagodnie mówiąc mizerny.
O marketingu sieciowym i wielopoziomowym słów kilka...
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW