Znaleziono 119 podobnych artykułów
dla "Pod jaką marką wprowadzać nowe oferty?"
Październik dalej będziemy kojarzyć z oszczędzaniem? Chyba tak, o czym świadczą wyniki akcji „Tydzień dla oszczędzania” (25-31.10), w której aktywny udział w całym kraju wzięli uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych oraz media.
ETIOPIA. Ponad dwustu członków plemion Mursi, Suri i Bodi zostało aresztowanych i uwięzionych za eksponowanie sprzeciwu wobec budowy tamy Gible III i zaboru ziem plemiennych.
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Pewna znana firma, zajmująca się handlem detalicznym odzieżą od dłuższego czasu ogłasza się w prasie, poszukując pracowników na różne stanowiska. Sądząc z rozmachu z jakim to czyni, zapewne efekt tej akcji jest łagodnie mówiąc mizerny.
Wkraczanie w branże zdominowane przez mężczyzn zawsze wiąże się z przełamywaniem stereotypów. Nowoczesne technologie, Internet i telekomunikacja do tej pory były ostojami, do których paniom dostać było się niezwykle trudno.
Coraz ładniejsza, elegantsza i cały czas inwestuje i rozwija się. Zaprzecza temu, że w małym mieście nic nie można zrobić.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
O marketingu sieciowym i wielopoziomowym słów kilka...
Dzisiejsza aktywność zawodowa wielu młodych ludzi pokazuje, że biznes „chodzi” nie tylko w trampkach, ale również na obcasach. I nie chodzi nam wcale o przemysł obuwniczy w Polsce…
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW