Znaleziono 119 podobnych artykułów
dla "Pod jaką marką wprowadzać nowe oferty?"
Większość firm nie ma pojęcia ile warte są ich marki i wyceniają je dopiero wtedy, gdy chcą je sprzedać. Jednak stałe monitorowanie i wycena wartości marki pozwala na lepsze zarządzanie i efektywniejsze podnoszenie wartości.
Dzięki IP firmy mogą zwiększyć efektywność operacyjną aby firma była bardziej konkurencyjna na rynku. Można także zbudować wartość spółki, wykorzystując do tego IP a następnie drożej ją sprzedać. Składowe budowania wartości firmy.
Brak planu działania i określonego celu, sztampowe rozwiązania i niechęć do stawiania na nowe inwestycje, wybór jednego narzędzia zamiast dywersyfikacji – to tylko kilka z wielu błędów, jakie popełniają inwestorzy i które słono ich kosztują.
Już od 7 czerwca 2010 roku obowiązuje w Polsce nowelizacja ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz.U. 2010 nr 76 poz. 493), która właściwie została wymuszona przez wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.
Photogenica.pl, jeden z największych banków zdjęć Royalty Free, rozpoczął akcję promocyjną polegającą na nagradzaniu swoich klientów za zakup poszczególnych produktów.
Jest wiele czynników, które powodują, że marki są w stanie przetrwać i rozwijać się przez lata obecności na rynku. Odpierają ataki konkurencji w swoich okopach i pozostają w doskonałych relacjach z klientami...
Google AdWords, porównywarki cen, pasaże handlowe - sklepy internetowe muszą stale szukać nowych metod promocji, które zapewnią im wzrost obrotów. Jednym z takich sposobów jest marketing afiliacyjny.
Dla inwestujących swoje środki na rynku kapitałowym rok 2011 obfitował w wiele burzliwych momentów spowodowanych nieprzewidywalnymi wydarzeniami. Co przyniesie ten rok i czy giełda da zarobić? Tego nie wie nikt...
Krótko i na temat. Czyli lista czynności, które powinieneś koniecznie zrobić aby osiągnąć sukces w biznesie. Krótko i na temat.
Czy chciałbyś wiedzieć, jak idealnie zarządzać? Skorzystaj z zasad Archimedesa.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW