Znaleziono 234 podobnych artykułów
dla "Europejscy marketerzy stawiają na Internet"
Powstał specjalny serwis www.clmf.pl dedykowany Coke Live Music Festival (CLMF), jednemu z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce.
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Można poczuć pełen luzz :)
W Internecie każdy może być wolny! W Internecie każdy może surfować!!!
Coś, co nie tak dawno wydawało się pasją tylko nastolatków, teraz już jest wdrażane w największych przedsiębiorstwach. Mowa o blogach. Skąd ta popularność?
Internauci chcą mieć możliwość rezerwacji usług przez internet. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Agencję Interaktywną Binti.pl.
Dopiero przypadki tak znanych osób jak Saleta, uświadamiają nam, jak ważne dla organizmu są nasze nerki. Dr Antoni Sydor stworzył w Tarnowie ośrodki dializ i nefrologii, które uratowały już życie wielu ludziom.
Jeszcze nie tak dawno o Internecie nie śniło się chyba nikomu. Teraz bywa, że w nasze sny wkrada się ON i jest z nami przez cały czas. Obecnie korzysta z niego ponad 11 mln Polaków (według badań SMG/KRC).
Temat zapewne każdemu znany czyli flash mob w wykonaniu T-Mobile i Helleny. Kto komu podkradł pomysł nie ulega wątpliwości (dla niewtajemniczonych T-Mobile – 2009, Hellena – 2010) i z tym stwierdzeniem polemizować nie będę.
Promocja, czyli "forma społecznej komunikacji w niezwykle ważnej dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami ludzkiej pomysłowości..."
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW