Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
 
Znaleziono 234 podobnych artykułów dla "Europejscy marketerzy stawiają na Internet"
dodano: 08.07.2008 przez tomasz_albecki | TAGI: coke, live, festiwal, informacja
Powstał specjalny serwis www.clmf.pl dedykowany Coke Live Music Festival (CLMF), jednemu z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce.
 
dodano: 07.12.2010 przez cangu56 | TAGI: marketing, public relations, opinie, oszustwo
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
 
dodano: 08.08.2011 przez gbacik | TAGI: zatrzymywaniem, podrozowanie, opisuje, ktore
Można poczuć pełen luzz :)
 
dodano: 19.06.2008 przez tomasz_albecki | TAGI: smieszne, humor, czlowiek, kursor
W Internecie każdy może być wolny! W Internecie każdy może surfować!!!
 
dodano: 13.01.2008 przez yako | TAGI: blog, internet, web
Coś, co nie tak dawno wydawało się pasją tylko nastolatków, teraz już jest wdrażane w największych przedsiębiorstwach. Mowa o blogach. Skąd ta popularność?
 
dodano: 03.07.2010 przez rybczynski | TAGI: nowoczesna, firma, ebiznes, usługi
Internauci chcą mieć możliwość rezerwacji usług przez internet. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Agencję Interaktywną Binti.pl.
 
dodano: 19.12.2007 przez ciesielczyk | TAGI: tarnów, sydor, doktor, gloria
Dopiero przypadki tak znanych osób jak Saleta, uświadamiają nam, jak ważne dla organizmu są nasze nerki. Dr Antoni Sydor stworzył w Tarnowie ośrodki dializ i nefrologii, które uratowały już życie wielu ludziom.
 
dodano: 23.04.2007 przez ketrab | TAGI: internet, cybersieć, uzależnienie, www
Jeszcze nie tak dawno o Internecie nie śniło się chyba nikomu. Teraz bywa, że w nasze sny wkrada się ON i jest z nami przez cały czas. Obecnie korzysta z niego ponad 11 mln Polaków (według badań SMG/KRC).
 
dodano: 25.08.2010 przez blogreklamowy | TAGI: 2010, marketing, mob, flash
Temat zapewne każdemu znany czyli flash mob w wykonaniu T-Mobile i Helleny. Kto komu podkradł pomysł nie ulega wątpliwości (dla niewtajemniczonych T-Mobile – 2009, Hellena – 2010) i z tym stwierdzeniem polemizować nie będę.
 
dodano: 23.07.2008 przez sleepy2 | TAGI: promocja. polityka komunikacji, reklama, marketing
Promocja, czyli "forma społecznej komunikacji w niezwykle ważnej dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami ludzkiej pomysłowości..."
 
 
SZUKAJ W PINO
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje