Znaleziono 234 podobnych artykułów
dla "Europejscy marketerzy stawiają na Internet"
Internet jest najprężniej i najdynamiczniej rozwijającą się przestrzenią komunikacyjną na świecie. Już nie tylko największe firmy zaznaczają swoją obecność online, ale również mikro podmioty gospodarcze posiadają adres Word Wide Web.
Sprawdzamy ile prawdy kryje się w opiniach internautów na temat domen. Wyjaśniamy co wspólnego ma adres internetowy z obiadem oraz czy za dobrą domenę trzeba zapłacić krocie.
Chciałbym przedstawić w tym artykule bardzo trudne początki związane z e-biznesem i udziałem w programach partnerskich.
Masz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego… Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej.
55 osób pracowało przez dość długi czas nad doprowadzeniem tego zadania do końca. Dziś możemy stwierdzić, że skończyliśmy pierwszy etap pracy – mamy przetłumaczony cały tekst książki Gillmora.
W ostatniej konferencji TMT Executive Seminar – Rozrywka 2.0 wzięło udział ponad pół tysiąca osób. 2/3 z nich uczestniczyło w niej nieodpłatnie przez Internet. NEE, organizator TMT, na stałe wprowadza do formuły swoich konferencji transmisje online.
Działający od ponad roku serwis internetowy oferujący wspólną zabawę w zespołowe pisanie opowiadań organizuje swój niezwykły konwent, by integrując trzon społeczności zyskać nowe impulsy do rozwoju serwisu.
Cóż za niedorzeczność w tym stwierdzeniu, jak to tylko dla młodych, a reszta to trędowaci? Na nieszczęście żyjemy w kraju, w którym konserwatywne poglądy biorą górę nad zainteresowaniami oraz zdrowym rozsądkiem.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW