Znaleziono 321 podobnych artykułów
dla "Reklama w czynnikach pierwszych - oczyma reklamożerczyni"
Reklamowanie środków przeciwbólowych oraz innych farmaceutyków tak jak gumy do żucia czy wędliny stało się normą.
Już 7 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie networkingowe współorganizowane przez Mentora.pl, PowerBlog.pl i Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zapraszamy wszystkie osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę biznesową.
Język jest giętki i można go wyginać w każdą stronę. Uważa się, że wyraz
Niestety niewesoła jest sytuacja z wczorajszym wypadkiem Macieja Zientarskiego.
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
To trochę drażliwy temat, drażliwy dlatego, że właściwie można by tylko wytykać błędy i wymieniać to czego nie zrobiono. Znaleźć cudowną receptę to też trudne wyzwanie, i ciężko znaleźć siłacza który wymyśli, wypromuje i utrzyma pomysł na spójną promocję.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Chyba nadszedł już czas by w imieniu wszystkich widzów, którzy na co dzień nie mają możliwości zrobić tego osobiście podziękować naszej wspaniałej Polskiej Telewizji.
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW