Znaleziono 321 podobnych artykułów
dla "Reklama w czynnikach pierwszych - oczyma reklamożerczyni"
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
Już 7 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie networkingowe współorganizowane przez Mentora.pl, PowerBlog.pl i Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zapraszamy wszystkie osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę biznesową.
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
Koniec roku sprzyja porządkowaniu życia, domu, ale także i rachunków. Przeglądając własne natrafiłem na książeczkę opłat abonamentu radiowotelewizyjnego. Przy okazji więc wpadłem w zadumę nad tym wspaniałym wynalazkiem służącym do współfinansowania telewizji.
Reklamowanie środków przeciwbólowych oraz innych farmaceutyków tak jak gumy do żucia czy wędliny stało się normą.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Prawda jest jedną z wartości nadrzędnych w życiu człowieka. Marketing i reklama stanowią jednak tę dziedzinę działalności firmy, w której przedsiębiorcy nie zawsze decydują się głosić tylko prawdę. Czy jednak takie postępowanie jest właściwe?
Masowe emigracje Polaków w poszukiwaniu pracy, stają się coraz bardziej dotkliwe dla polskich przedsiębiorców. Brakuje inżynierów, lekarzy, nauczycieli i pracowników fizycznych, głównie z branży budowlanej.
Rokrocznie pojawiają się na rynku nowe nazwy - śmieszne, abstrakcyjne, pomysłowe czy też absurdalne, które jednak funkcjonują obok siebie bezkonfliktowo. Jak to możliwe?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW