Znaleziono 321 podobnych artykułów
dla "Reklama w czynnikach pierwszych - oczyma reklamożerczyni"
(...)obserwacje i przemyślenia, które niestety źle świadczą o polskich mediach i to w wielu aspektach ich funkcjonowania.
dodano: 29.07.2010 przez
grami
| TAGI: noam chomsky, hitler, komisja creela, krajowa rada radiofonii i telewizji
Nasz wiek nazywamy dumnie wiekiem informacji. Pełne zagwarantowanie wolności słowa, oraz sumienia niejako imitują nam gwarancje bezpieczeństwa od wszelkich przejawów szeroko pojętej propagandy. Czy jednak jest tak na pewno?
dodano: 07.12.2009 przez
papkins
| TAGI: co-je-popełnia, ten-kto-biernie-akceptuje-zło-jesdt-za-nie-tak-samo-odpowiedzialny-jak-ten, media, telewizja
TVP od przyszłego roku zamierza znieść z anteny dużą część seriali, tłumaczy się skromnym budżetem. Jako rozwiązanie uważa wprowadzenie bloków reklamowych w trakcie filmów.
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Emisja reklam podprogowych jest zabroniona prawnie. Sam zakaz wydaje się mało użyteczny – skoro reklama oddziałuje na nas poza naszą wiedzą, jak odkryć (a potem złożyć skargę), że zostaliśmy podświadomie zmuszeni do zakupu produktu?
Reklamowanie środków przeciwbólowych oraz innych farmaceutyków tak jak gumy do żucia czy wędliny stało się normą.
dodano: 08.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: agencja marketingowa, pliki źródłowe, projektowanie stron, marketing
W karierze każdego projektanta graficznego lub twórcy stron www (szczególnie chodzi o strony flash) pojawia się w pewnym momencie sytuacja, w której rodzi się dylemat: oddać pliki źródłowe czy nie?
dodano: 16.09.2009 przez
marvellous
| TAGI: towarzystwo ochrony zwierząt, zwierze, telewizja, reklamówka
Spoty z udziałem zwierząt mają przede wszystkim bawić i wywoływać pozytywne skojarzenia. Niektórzy twórcy reklam podążają jednak w innym kierunku, wykorzystując zwierzęta, aby wzbudzać kontrowersje.
W dobie nowoczesnych technologi pojawiło się całkowicie nowe pokolenie wyborców. Przez socjologów jest one określane mianem „millennium kids, echo bommers”. W slangu amerykańskim oznacza to po prostu generacja Y.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW