Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
 
Znaleziono 76 podobnych artykułów dla "Public relations dla marki"
dodano: 21.02.2010 przez pixelpr | TAGI: design, agencje reklamowe, marketing, reklama
Jesteś właścicielem firmy lub osobą pracującą w dziale marketingu i szukasz osoby, która zaprojektuje Ci logo, bądź nowe materiały firmowe. Znajdujesz odpowiednią osobę i zaczynasz współpracę. Wszystko przebiega fajnie, aż tu nagle...
 
dodano: 18.04.2010 przez pixelpr | TAGI: współpraca, marketing, agencja reklamowa, klient
Artykuł “9 sposobów, aby wkurzyć grafika” wywołał sporo szumu i sprawił, że zostawiliście sporo komentarzy. Tekst głównie spodobał się grafikom, ale jeden z komentarzy dotyczył opinii widzianej ze strony klienta.
 
dodano: 02.09.2011 przez naming | TAGI: marka, symbol, nazwa, logo
35 milionów złotych za używanie nazwy PKP miałaby zapłacić spółka Przewozy Regionalne do końca 2015 roku. Oznacza to wydatek rzędu 7 milionów złotych rocznie. Czy nazwa PKP jest warta tych pieniędzy?
 
dodano: 24.06.2009 przez WiXa | TAGI: reklama, marketing, przytulanie, dzien przytulania
O spontanicznym przytulaniu napisałem już dwa artykuły. Pierwszy opowiadał o narodzinach tego pomysłu na świecie, drugi przedstawiał ideę utworzenia Dnia Przytulania w naszym kraju.
 
dodano: 09.01.2011 przez lukaszsikora | TAGI: reklama, marketing, firma, biznes
Prawda jest jedną z wartości nadrzędnych w życiu człowieka. Marketing i reklama stanowią jednak tę dziedzinę działalności firmy, w której przedsiębiorcy nie zawsze decydują się głosić tylko prawdę. Czy jednak takie postępowanie jest właściwe?
 
dodano: 09.10.2007 przez Mirnal | TAGI: wizerunek, imaż, miednica, przewał
Reprezentanci Narodu są coraz słabsi psychicznie?
 
dodano: 26.04.2010 przez agencja_praktycy | TAGI: trendy, społeczności, promocja, branding
Okazuje się, że ten sam mechanizm można wykorzystać w celach biznesowych. Coraz więcej słyszy się o internetowym Public Relations. Jakich błędów należy unikać w działaniach ePRowych?
 
dodano: 30.06.2011 przez izabelin | TAGI: ekonomia, biznes, inwestycje, marka
Przewaga konkurencyjna jest często wynikiem wykreowania i skutecznego wprowadzenia na rynek nowych produktów i ofert. Odpowiedź na pytanie, pod jaką marką wprowadzać nową ofertę, może być kluczowa dla sukcesu rynkowego.
 
dodano: 25.02.2010 przez jakub_sadowski | TAGI: czasem, zarządzanie, szkolenia, sprzedaż
Dowiesz się jak umiejętnie i skutecznie delegować zadania swoim pracownikom oraz jak kluczowe znaczenie ma Twoja wiedza i konsekwencja w działaniu całości zespołu i firmy.
 
dodano: 04.01.2009 przez zbigniew_jankowski | TAGI: rockefeller, historia usa, usa, edukacja
Współczesna edukacja jest narzuconym systemem dyscypliny i ignorancji, przygotowującym jednostki do posłusznego i bezmyślnego wykonywania specjalistycznych zadań w produkcji bez rozumienia sposobu funkcjonowania całej industrialnej machiny.
 
 
SZUKAJ W PINO
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje