Znaleziono 76 podobnych artykułów
dla "Public relations dla marki"
Witajcie :) Znamy się już tyle czasu lub dopiero poznamy.. Z tej okazji chciałbym przedstawić Wam taki oto przyklad, jak mogę Wam pomóc zacząć zarabiać pieniądze.. Zapewne Was też męczy codzienne wstawanie o 6. rano i chodzenie na 8-10 godzin do pracy, która wcale nie musi przynosić przyjemności i korzyści.. Lub w ogóle nie...
Marketerzy w coraz większym stopniu zwracają uwagę na seniorów jako atrakcyjną grupę konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar.
Od 21 grudnia obowiązuje nowa ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom handlowym. Poza mniej kontrowersyjnymi zapisami pojawia się też zakaz manipulowania przekazem reklamowym mogącym wprowadzać w błąd konsumenta. No ale w praktyce...
Od stycznia do maja AUDI AG sprzedała na całym świecie ponad 426.200 samochodów.
Dobrych 10 lat temu, opowiadano mi jakie są różnice pomiędzy polskim, a niemieckim klientem.
Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któregokolwiek tytułu podczas instruktażu skutecznego marketingu. Poza jednym – Lost:Zagubieni to z całą pewnością „coś więcej niż serial”.
dodano: 24.09.2009 przez
zbigniew_jankowski
| TAGI: 11 września, terroryzm, korporacyjna propaganda, demokratyczna edukacja
Nad społeczeństwem dominować będzie elita, (...) która, dążąc do celu, stosować będzie najnowocześniejsze techniki kształtowania publicznych zachowań i utrzymywania społeczeństwa pod ścisłą kontrolą i inwigilacją.
Ingolstadt/Goodwood – Audi Tradition zaprezentuje na tegorocznym Goodwood Festiwal of Speed w Anglii (11 – 13 lipca 2008) światową premierę.
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
Już 27 kwietnia odbędzie się kolejne Alternatywne Spotkanie Biznesowe. Uczestnicy zastanowią się, dlaczego jednym firmom udaje się osiągnąć spektakularne sukcesy, podczas, gdy innym trudno związać koniec z końcem...?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW