Znaleziono 297 podobnych artykułów
dla "Seksualność kobiet w reklamie"
Studia genderowe, badające płeć od strony kulturowej, nie są złe. Niewłaściwe jest wykorzystywanie tych studiów do celów ideologicznych.
Powielany w mediach ideał piękna „wpędza” w anoreksję tysiące kobiet. Jednak gdyby feministki uzyskały wpływy w dziedzinie kultury, żywota dokonałyby miliony kobiet.
Od 21 grudnia obowiązuje nowa ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom handlowym. Poza mniej kontrowersyjnymi zapisami pojawia się też zakaz manipulowania przekazem reklamowym mogącym wprowadzać w błąd konsumenta. No ale w praktyce...
Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któregokolwiek tytułu podczas instruktażu skutecznego marketingu. Poza jednym – Lost:Zagubieni to z całą pewnością „coś więcej niż serial”.
Tym razem nie upalne lato, a wszelkie złe charaktery. Nawet miecz Yedi się nie oprze :)
Czyli uwaga nadchodzi - Apokalipsa :)
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Zaczęłam się dzisiaj zastanawiać, czy lepiej być miłą czy wyniosłą. Ciepłą czy chłodną. Dobroduszną czy z dystansem. Pokorną, skromną o naturze pensjonarki czy pewną siebie i energiczną.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW