Znaleziono 297 podobnych artykułów
dla "Seksualność kobiet w reklamie"
Niektóre kobiety są po to, by je uwielbiać, inne - żeby bzykać. Problem mężczyzny polega na tym, że ciągle mylą pierwsze z drugimi.
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
Feminizm na dobre zagościł już w polskiej rzeczywistości, ale czy ktoś słyszał o maskulizmie ? To ideologia, która analogicznie postuluje równość praw starając się zapobiegać dyskryminacji... mężczyzn
Udział w reklamie telewizyjnej to dla wielu z nas ulotna fantazja wyciągnięta rodem z telenoweli. Dlatego bywa więc, że siedząc przed telewizorem myślimy sobie „co ten moczek, boczek czy inny koczek tam w ogóle robi”?
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Zaczęłam się dzisiaj zastanawiać, czy lepiej być miłą czy wyniosłą. Ciepłą czy chłodną. Dobroduszną czy z dystansem. Pokorną, skromną o naturze pensjonarki czy pewną siebie i energiczną.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW