Znaleziono 297 podobnych artykułów
dla "Seksualność kobiet w reklamie"
Założenie państwa kobiet na wzór Izraela, likwidacja mężczyzn lub zesłanie ich do kamieniołomów, uznanie płodu za gatunek pasożyta oraz oskarżanie fizyki o seksistowskie teorie – to nie science-fiction ani absurdalna komedia.
Studia genderowe, badające płeć od strony kulturowej, nie są złe. Niewłaściwe jest wykorzystywanie tych studiów do celów ideologicznych.
Powielany w mediach ideał piękna „wpędza” w anoreksję tysiące kobiet. Jednak gdyby feministki uzyskały wpływy w dziedzinie kultury, żywota dokonałyby miliony kobiet.
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
Kompilacja najseksowniejszych włoskich kobiet
Na konferencji prasowej zwołanej 1 września 2010 roku klub poselski Lewica domagał się zapewnienia nauki etyki w szkołach, usunięcia oceny z religii ze świadectwa oraz wprowadzenia obowiązkowej edukacji seksualnej dla uczniów.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW