Znaleziono 297 podobnych artykułów
dla "Seksualność kobiet w reklamie"
Nie pokazuje się w filmach, nie ma jej w serialach. Ale od niedawna można ją spotkać w salonie samochodowym.
Size zero. Kingsajz. Minimalizm. Miniaturowość.
I to głównie w talii, biuście i biodrach. Poczciwe 90-60-90 może się niepokoić o własną pozycję na rynku pracy i wdzięku...
Dlaczego facet jest wybrańcem? Czemu chłopcy bywają tacy nieznośni? Czy feministka to ukryta antyfeministka? Jaki potencjał tkwi w męskich jądrach?
W planach długi, majowy weekend. Już odliczasz dni do zaplanowanych górskich wspinaczek, jazdy na rowerze, czy spacerów po lesie. Chcesz spędzić ten czas aktywnie? Możesz zadbać o ruch każdej części ciała - nawet twarzy.
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
Wiele razy zastanawiałam się, jakby to było, gdyby istniała tylko jedna płeć. I dochodzę do wniosku, że świat bez kobiet byłby nudniejszy. Ktoś powie: „mówisz tak, bo jesteś kobietą”, a ja odpowiem: "ale to nie oznacza, że nie potrafię myśleć jak mężczyzna".
Ostatnio dość modnym tematem stało się określanie typu osobowości partnera płci jakby na to nie patrzeć męskiej... Na wstępie postaram się przybliżyć niewtajemniczonym pojęcia użyte w tytule artykułu.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Zaczęłam się dzisiaj zastanawiać, czy lepiej być miłą czy wyniosłą. Ciepłą czy chłodną. Dobroduszną czy z dystansem. Pokorną, skromną o naturze pensjonarki czy pewną siebie i energiczną.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW