Znaleziono 303 podobnych artykułów
dla "Techniki wywierania wpływu w marketingu"
Z takim dość dziwnym zjawiskiem mamy do czynienia. Z opublikowanych właśnie danych GUS wynika, iż wzrósł odsetek osób mających pracę ale poszukujących nowej, lepiej płatnej posady.
Wydatki świąteczne i bardzo wysokie koszty utrzymania, jakie przynosi zima sprawiają, że w tym okresie z portfela może ubyć co najmniej kilkaset, a nawet kilka tysięcy złotych więcej niż w pozostałych miesiącach.
Udział w reklamie telewizyjnej to dla wielu z nas ulotna fantazja wyciągnięta rodem z telenoweli. Dlatego bywa więc, że siedząc przed telewizorem myślimy sobie „co ten moczek, boczek czy inny koczek tam w ogóle robi”?
Czy można robić międzynarodową karierę, grać na dużych zagranicznych imprezach i sprzedawać płyty, które rozchodzą się jak świeże bułeczki? Na dodatek mieszkać w Wejherowie i być postacią prawie nieznaną?
W dzisiejszych czasach, aby zaistnieć na rynku i stać się rozpoznawalną wśród potencjalnych klientów marką należy sięgnąć po coś więcej niż sam marketing. Niniejszą bronią jest wykorzystanie turystyki biznesowej.
Przemyślana inwestycja w treść serwisu internetowego generuje znacznie więcej odwiedzających, niż płatna reklama. Ile więcej? 1427%! Taki jest wynik zastosowania Social Media Optimisation. Jak wykorzystać tę technikę do zwiększenia odwiedzalności?
Człowiek nie jest istotą idealną. Niejednokrotnie nie jest odporny na szkodliwe działanie nieprzyjaznego środowiska. Nie może pracować bez przerwy, a w trakcie wykonywania żmudnych i powtarzalnych czynności mogą pojawiać się liczne błędy.
dodano: 16.09.2009 przez
marvellous
| TAGI: towarzystwo ochrony zwierząt, zwierze, telewizja, reklamówka
Spoty z udziałem zwierząt mają przede wszystkim bawić i wywoływać pozytywne skojarzenia. Niektórzy twórcy reklam podążają jednak w innym kierunku, wykorzystując zwierzęta, aby wzbudzać kontrowersje.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW