Znaleziono 303 podobnych artykułów
dla "Techniki wywierania wpływu w marketingu"
Wszystko na Tip Top, szpilki i makijaż, Wszystko na Tip Top i dzień jest nasz.. Ale nie mój... Każdy dzień jest twój kiedy Always masz. Spójrz sama, wszystko wchłania, stylowa ochrona zapewniona, Sprawdźmy to, super co? jesteś piękna teraz oo.. Tip Top wolność, Tip Top pewna siebie. Tip Top, Tip Top każdego dnia
Przewaga konkurencyjna jest często wynikiem wykreowania i skutecznego wprowadzenia na rynek nowych produktów i ofert. Odpowiedź na pytanie, pod jaką marką wprowadzać nową ofertę, może być kluczowa dla sukcesu rynkowego.
dodano: 24.05.2011 przez
kubajakubowski
| TAGI: wybory, marketing polityczny, strategia marketingowa, social media
Wraz z rozwojem serwisów społecznościowych nie tylko mnożą się możliwości promocji kandydata, ale i pojawiają się problemy i wątpliwości.
- czyli jak dzięki pracy na farmie truskawek dziś nie muszę już pracować.
Wczoraj rano mąż mój, zaspany i nieprzytomny niczym niedźwiadek w styczniu, wychylił się z łazienki, by okazać się w całej krasie w pięknej kanarkowej bluzce nabytej przeze mnie na wyprzedaży w pewnym markowym sklepie kilka lat temu...
Witajcie :) Znamy się już tyle czasu lub dopiero poznamy.. Z tej okazji chciałbym przedstawić Wam taki oto przyklad, jak mogę Wam pomóc zacząć zarabiać pieniądze.. Zapewne Was też męczy codzienne wstawanie o 6. rano i chodzenie na 8-10 godzin do pracy, która wcale nie musi przynosić przyjemności i korzyści.. Lub w ogóle nie...
dodano: 16.09.2009 przez
marvellous
| TAGI: towarzystwo ochrony zwierząt, zwierze, telewizja, reklamówka
Spoty z udziałem zwierząt mają przede wszystkim bawić i wywoływać pozytywne skojarzenia. Niektórzy twórcy reklam podążają jednak w innym kierunku, wykorzystując zwierzęta, aby wzbudzać kontrowersje.
dodano: 11.02.2010 przez
ramroz
| TAGI: marketing w małej firmie, jak się reklamować, własna firma, biznes
Jak zmierzyć skuteczność billboardu? Skąd wiadomo ile zarobiłeś oklejając autobus? W jaki sposób wyliczysz że opłaciło Ci się to opłaciło skoro nie wiesz ile na tym zarobiłeś? Tradycyjna reklama nie jest już skuteczna! Więc co dalej?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW