Znaleziono 303 podobnych artykułów
dla "Techniki wywierania wpływu w marketingu"
Szczypta pomysłu, nutka finezji, ziarnko polotu. Odrobina dystansu do samego siebie i duża doza dobrego humoru, oto przepis na udaną zabawę i niezapomnianą przygodę telewizyjną.
dodano: 09.07.2008 przez
jarmiar
| TAGI: potencjalny klient, śmieszne reklamy, głupie reklamy, skutecznośc reklamy
Oglądając, jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka chemicznego do szamba.
Od 1 stycznia 2007 r. obowiązują nowe zasady opodatkowania sprzedawanych mieszkań. Mieszkania kupione przed tą datą opodatkowane są po staremu, czyli płacimy 10 proc. od uzyskanego przychodu (jeśli sprzedajemy je przed upływem 5 lat od nabycia).
W czwartek 12 czerwca 2008 roku o godzinie 18.00 w Centrum Kultury KASZUBSKI DWÓR w KARTUZACH, odbędzie się koncert półfinałowy konkursu muzycznego KASZUBSKI IDOL 2008.
Wbrew powszechnemu mniemaniu, konsumenci absolutnie nie oczekują od nabywanego produktu prostoty użycia. Ma być wręcz przeciwnie - odbiorcy oczekują skomplikowanego wyglądu - nie tylko graficznych interfejsów użytkownika.
Śmieszna przeróbka reklamy żubra - żubr w trawie puszczy - za pomocą prostego flesza. Warto mieć żubra przy sobie.
Studia jak wiemy, są różne. Licencjackie, inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, doktoranckie i MBA. Do tego dzielą się na stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne), a ostatnio nawet studia on-line. Skupimy się na studiach z zarządzania.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW