dodano: 09.02.2011 przez
MToczyski
| TAGI: marketing, public relations, komunikacja w firmie, wizerunek firmy
Kim jesteś? Jak chcesz być postrzegany? Zanim przystąpisz aktywnie do świadomego kreowania reputacji Twojej osoby i Twojej firmy zastanów się, z kim się utożsamiasz. Profesjonalny wizerunek pasuje do Twojego stylu bycia, zachowania i wartości.
Znaleziono 303 podobnych artykułów
dla "Techniki wywierania wpływu w marketingu"
Jak wiadomo, najwięcej jest w Polsce małych i średnich firm, których działalności skupia się na ściśle ograniczonym, lokalnym obszarze. Jak powinna wyglądać taka lokalna witryna internetowa?
Wrogów zwyciężaj, wspieraj przyjaciół - takie jest motto nowej książki Binga zatytułowanej "Sun Tzu był cykorem"
Przeglądając niedawno różne serwisy, w celach inspiracji, natrafiłem na TatooLoaders.com. Spotkałem się z bardzo ciekawym widokiem mozaiki zdjęć, na której tatuaże przedstawiały… logo firmy Apple.
Analiza BIG PICTURE (narzędzie zapożyczone od Toyoty) ma zastosowanie do określenia kluczowych elementów procesu na poziomie makro.
Strategie SEM - sprzedaż czy wizerunek?
Bluepaper – pierwszy raport o linkach sponsorowanych.
Wkraczanie w branże zdominowane przez mężczyzn zawsze wiąże się z przełamywaniem stereotypów. Nowoczesne technologie, Internet i telekomunikacja do tej pory były ostojami, do których paniom dostać było się niezwykle trudno.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW