Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
 
Znaleziono 303 podobnych artykułów dla "Techniki wywierania wpływu w marketingu"
dodano: 16.04.2011 przez tombecks | TAGI: reklama, marketing, sport
Każdy z was na pewno, chociaż raz oglądał transmisję zawodów F1 lub skoków narciarskich, jednak czy chociaż raz zastanawialiście się, że sportowcy nie zawsze są istotni wyłącznie dla odpowiednich sobie dyscyplin, ale również i dla reklamy.
 
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
 
dodano: 17.07.2007 przez marta_szczerek | TAGI: reklama, marketing, konsumet, producent
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
 
dodano: 06.09.2011 przez brandtransactions | TAGI: marketing, strategia, zarządzanie, biznes
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
 
dodano: 28.07.2011 przez identity_kf | TAGI: reklama, marketing, ekonomia, korporacja
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
 
dodano: 25.08.2010 przez blogreklamowy | TAGI: 2010, marketing, mob, flash
Temat zapewne każdemu znany czyli flash mob w wykonaniu T-Mobile i Helleny. Kto komu podkradł pomysł nie ulega wątpliwości (dla niewtajemniczonych T-Mobile – 2009, Hellena – 2010) i z tym stwierdzeniem polemizować nie będę.
 
dodano: 21.06.2011 przez ana_banana | TAGI: reklama, marketing
Kiedy możemy się zorientować, że dany aktor jest na przysłowiowym topie? Kiedy zostaje zapraszany do wzięcia udziału w spotach reklamowych. Przekrój reklamowanych produktów jest szeroki. Reklamodawcy są gotowi wyłożyć spore pieniądze...
 
dodano: 25.07.2007 przez wysublimowana_emancypantka | TAGI: reklama, marketing, tv, media
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
 
dodano: 10.03.2009 przez MToczyski | TAGI: zasypianie, sen, zarządzanie czasem, time management
Na ostatniej prezentacji ze świadomego śnienia, w której uczestniczyłem, poznałem genialną metodę na to, by budzić się codziennie pełnym pozytywnej energii! Za chwilę się tym z Tobą podzielę…
 
dodano: 11.09.2007 przez Mirnal | TAGI: nietakt, portal, reklama, tragedia
Czy wplatane reklamki w kadry filmu albo w artykuł na portalu choć raz Państwa zniesmaczyły?
 
 
SZUKAJ W PINO
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje