Znaleziono 303 podobnych artykułów
dla "Techniki wywierania wpływu w marketingu"
Po pięciu bankructwach w końcu można nauczyć się prowadzić firmę żartował prof. Jan Antoszkiewicz i dodał, że też bankrutował, ale nie można się poddawać.
dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Z nastaniem lata na wejherowski rynek powrócił Jakub Wejher. Jak przed rokiem przechadza się po placu, pobrzękuje pałaszem i przekazuje turystom pocztówki i ulotki reklamujące uroki miasta.
Każdy z was na pewno, chociaż raz oglądał transmisję zawodów F1 lub skoków narciarskich, jednak czy chociaż raz zastanawialiście się, że sportowcy nie zawsze są istotni wyłącznie dla odpowiednich sobie dyscyplin, ale również i dla reklamy.
Przygotowywanie kampanii w Google AdWords wymaga odpowiedniego przygotowania i odpowiedniego zebrania danych. Stawki płacone ze reklamę w systemie linku sponsorowanego zależą bezpośrednio od rezultatów "klikalności".
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
Lord Warleigh postanowił po raz kolejny sprzedać część swojego majątku na eBayu.
Halle Berry znowu wbiła się w bikini. Wszystko ładnie, pięknie, ale kostium jest w rozmiarze XXL i nie budzi skojarzeń takich, jak przed laty.
Projektując stronę internetową firmy, nawet niedużej, lokalnej firmy, warto trzymać się podstawowych zasad użyteczności, aby nie utrudniać użytkownikom zapoznanie sie z ofertą firmy.
- przynajmniej to wynika z przeprowadzonych badań. Marzą im się luksusowe auta, biżuteria i dacze.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW