Znaleziono 322 podobnych artykułów
dla "Witryna firmy - czego dodawać nie wolno"
Halle Berry znowu wbiła się w bikini. Wszystko ładnie, pięknie, ale kostium jest w rozmiarze XXL i nie budzi skojarzeń takich, jak przed laty.
Ludzie żyjacy w czasach nowoczesnych poprzez swój bardzo szybki styl życia oraz burzliwą karierę zapominają o tym, co rzeczywiste.
Nowe czasy potrzebują nowych form przekazu. Z ogromnego potencjału i możliwości jakie stwarza Internet zaczął zdawać sobie – nareszcie – Kościół.
Są małe i lekkie, radzą sobie z podstawowymi, biurowo-internetowymi zadaniami, a do tego kosztują niewiele. Pojawiły się dopiero rok temu, a już zdążyły zdobyć serca (i portfele) klientów. Ile jednak są naprawdę warte? Testujemy sześć najpopularniejszych modeli.
Artykuł pokazujący, że z wyborem OFE nie warto czekać do losowania.
Google AdWords, porównywarki cen, pasaże handlowe - sklepy internetowe muszą stale szukać nowych metod promocji, które zapewnią im wzrost obrotów. Jednym z takich sposobów jest marketing afiliacyjny.
Do 14 marca mamy czas, aby zgłaszać poprawki do miejskiego projektu zagospodarowania przestrzennego terenów okolic ulicy Zamienieckiej na warszawskiej Pradze-Południe. A do poprawiania jest bardzo dużo.
Święty Mikołaj jest gruby, ma długą, siwą brodę, różowe od zimna policzki. Nosi stylowe czerwone ubranie, jeździ dzięki reniferom i wchodzi przez komin. Prawda? Oczywiście nieprawda.
dodano: 27.06.2011 przez
mobilefactory
| TAGI: internet, społeczeństwo, kultura, portale społecznościowe
“Lubię to!” czy “nie lubię” ?
Ciekawe jak zmieniło się społeczeństwo odkąd pojawiła się opcja dzielenia się zdjęciami na portalach społecznościowych – aktualnie większość topowych portali socjalnych daje taką możliwość.
Internet jest najprężniej i najdynamiczniej rozwijającą się przestrzenią komunikacyjną na świecie. Już nie tylko największe firmy zaznaczają swoją obecność online, ale również mikro podmioty gospodarcze posiadają adres Word Wide Web.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW