Znaleziono 322 podobnych artykułów
dla "Witryna firmy - czego dodawać nie wolno"
Od jakiegoś czasu na ulicach można zauważyć billboardy promujące nową linię ubrań marki „House”. Akcja od samego początku wzbudza kontrowersje, ponieważ odwołuje się do dość delikatnego tematu, jakim w naszej kulturze jest dziewictwo.
A trzecia cześć Diablo już niedługo... wiec reklama na czasie :)
Social media to przyszłość marketingu. Czym są? Jak je wykorzystywać? Czego powinieneś się wystrzegać? Dowiedz się z tego artykułu.
Każdy Uczestnik dowolnego portalu musi sobie odpowiedzieć na ważne pytanie - czy popiera trolowanie? Niestety, na niejednym portalu miota się grupa namolnych troli dążących do awantury...
Przestańcie do cholery krytykować Luntka! LUNTEK! :*
Internet przyciąga nas nie tylko możliwością zabawy, ale również nauki - okazuje się, że tego najczęściej szukamy w sieci. Jak przekuć zainteresowanie internautów w odwiedziny strony www?
Działający od ponad roku serwis internetowy oferujący wspólną zabawę w zespołowe pisanie opowiadań organizuje swój niezwykły konwent, by integrując trzon społeczności zyskać nowe impulsy do rozwoju serwisu.
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW