Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Voicemailing działa
dodano 22.03.2007
Kilkaset osób 29 stycznia br. w porze lunchu odebrało telefon od prezesa funduszu inwestycyjnego MCI Management SA. Tomasz Czechowicz zaprosił w ten sposób przedsiębiorców, doradców i inwestorów do udziału w zbliżającej się konferencji ‘TMT
Wzmocnienie i podsumowanie poprzez SMS
Pół godziny później (po wykonaniu połączeń i emisji telefonicznego nagrania), tzn. o godzinie 13.00 wszyscy otrzymali wiadomość SMS o następującej treści:
Konferencja TMT.Ventures
28.02.2007, Warszawa, wstęp 99 PLN
Spotkanie dla inwestorów i przedsiębiorców
www.tmtevents.pl
SMS miał na celu przypomnienie i usystematyzowanie przekazanych w 35 sekundowym komunikacie głosowym pół godziny wcześniej informacji, oraz służyć jako notatka w osobistym telefonie, przypominająca o konferencji, która ma odbyć się miesiąc później. To obowiązkowy element kampanii, zwłaszcza w przypadku popularyzowania konkretnego wydarzenia, daty, informacji, którą trudno zapamiętać, kiedy jest się zaskoczonym tego typu telefonem.
Koszty i efekty podjętej akcji telefonicznej
Skuteczność połączeń telefonicznych ukształtowała się na poziomie 86%. Oznacza to, że 86 osób na 100 odebrało telefon na co z pewnością wpływ miał optymalny dobór czasu połączenia. W sumie o konferencji poinformowano w ten sposób 383 osoby, z czego większość odsłuchała komunikatu ze zrozumieniem, (czyli bez przerywania połączenia w takim momencie, który uniemożliwiłby prawidłowy odbiór przekazu). Ponad połowa odbiorców odsłuchała w całości wypowiedź prezesa MCI, oraz dodatkowo jeszcze kilka pierwszych sekund głosu lektora powtarzającego informacje przekazane już przez Tomasza Czechowicza dotyczące daty konferencji, oraz podającego jej cenę i adres strony internetowej poświęconej ‘TMT Ventures’. Blisko 200 osób wysłuchało całego komunikatu.
To bardzo dobry wynik – cieszy się Ewa Stępień odpowiedzialna za promocję konferencji ‘TMT Ventures’. Zdajemy sobie sprawę, że tak dobry rezultat to w dużej mierze zasługa tego, że komunikatu słuchały osoby, które już znają nasza markę i cykliczne imprezy ‘TMT Executive Seminar’ z udziałem Tomasza Czechowicza. Dzwonił do nich ktoś, kogo znają i szanują, a do tego przekazał im informację, która na pewno jest w obszarze ich zainteresowań.
* * *
Akcję przeprowadziła firma 3way, wykorzystując platformę telekomunikacyjną PhoneCall. Zastosowanie komunikatów Voice Mail i SMS pozwoliło osiągnąć precyzyjne targetowanie, uwiarygodnienie przekazu osobą z autorytetem wśród odbiorców, a także usystematyzowanie ważnych informacji w postaci wiadomości tekstowej, która została zarchiwizowana w telefonie odbiorcy.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW